zaterdag 17 april 2010

Huis verkopen?

























Ben je van plan om binnenkort te verhuizen en wil je je huis door een makelaar laten fotograferen. Kijk dan eerst eens op de site van de Zweedse makelaar Alvhem makleri. Onze makelaars vinden dat in je huis alle persoonlijke spullen aan de kant of in de kast moeten. Ik denk juist dat je je huis sneller verkoopt als je iets van jezelf laat zien. Neem eens een kijkje in de Zweedse huizen. De huizen/appartementen zijn prachtig gefotografeerd met hier en daar een persoonlijke touch. Bij het zien van de foto's zou je willen dat je op zoek bent naar een huis aldaar.

1 opmerking:

  1. Mooie foto's! Ik zou wel meer van dit huis willen zien. Ik ga de site straks grondig doorspitten ;) leuk!
    Ik heb idd tijd te kort, sinds ik blog en de opdrachten binnen stromen. Heb gewoon geen tijd voor m'n officiële baan, haha! Wil alleen maar met Spoediez bezig zijn. Maar ik heb de afgelopen week toch maar gewoon de nacht in bed doorgebracht hoor, m'n vriend houdt de boel nu wel goed in de gaten, voordat ik doorsla :p
    Fijne zondag!

    BeantwoordenVerwijderen