donderdag 3 juni 2010

Jeu de Paumes

  



Jeu de Paumes boeken. Ik heb er diverse in mijn kast staan. Heerlijk om in te kijken, lezen wordt een beetje moeilijk, want de boekjes zijn in het Japans gedrukt. De foto's in de boekjes zijn gemaakt in huizen, appartementen, ateliers en tuinen van mensen die wonen in Kopenhagen, London, Parijs, Stockholm, San Francisco. Je kunt een kijkje nemen in de keukens, kinderkamers en woonkamers. Erg leuk om te zien hoe andere mensen hun huis inrichten. Na het zien van de foto's wil je meteen aan de slag in je eigen huis. De boekjes zijn te bestellen bij Yvestown of direct te bestellen bij Paumes voor +/- € 20,--. Hou je van vintage, dan raad ik je deze boekjes aan. Veel kijkplezier.

3 opmerkingen:

  1. Leuk!!! Bedankt voor de tip, ik ga een bestelling doen, ik ben immers gék op dit soort plaatjes!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. wat leuk, goeie tip! Inderdaad erg inspirerend :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  3. DAnk je voor de tip, ik ga er zeker es ééntje bestellen, ben benieuwd en verander ook constant mijn interieur :-)

    BeantwoordenVerwijderen